vrijdag 15 juni 2012

mijn eerste opdracht

Voor een educatieve uitgeverij was ik een presentatie pdf aan het maken van projecten die ik de afgelopen jaren heb gedaan. 15 jaar geleden heb ik, samen met Annelies Dollekamp onder de naam Dollekamp en van Campen, diverse lesmateriaal voor Thieme Meulenhoff ontwikkeld. De eerste opdracht was Junior, een Engelse lesmethode voor groep 7 en 8. Deze opdracht had ik meegekregen van het grafisch ontwerpbureau Limage Dangereuse waar ik, voordat ik zelfstandig werd, nog werkte. Mijn allereerste opdracht dus. De Junior illustraties zijn gemaakt door Theo Seesink, illustrator en toen nog eigenaar van Limage Dangereuse.
Daarna hebben we de lesmethode Woordbouw ontworpen. Taalmethode voor basisonderwijs groep 1 t/m 8. Van iedere letter van het alfabet hebben we een 3d illustratie ontworpen. Deze zijn door een illustratrice verder uitgewerkt en gefotografeerd.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten